Met kuur 3 het oude jaar uit en het nieuwe jaar in - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca Poppelaars - WaarBenJij.nu Met kuur 3 het oude jaar uit en het nieuwe jaar in - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca Poppelaars - WaarBenJij.nu

Met kuur 3 het oude jaar uit en het nieuwe jaar in

Blijf op de hoogte en volg Bianca

10 Januari 2017 | Nederland, Tilburg

Lieve papa,

Kuur 3 was toch even slikken. Vrijdag nog naar buiten geweest en je dingetje eigenlijk wel kunnen doen. Volgens mij is het die avond dat je maag wel erg rond draait. En die zaterdag geef je over, steeds maar weer. De teller blijft maar lopen die dag. Uiteindelijk alleen maar gal, er zit niets meer in jou. Als ik je op Skype zie, zie ik een zieke papa. Dat doet pijn. "Kon ik maar iets voor je doen". Zaterdag is een hele vervelende dag voor je en dat is een understatement. Deze oudejaarsdag vieren we zonder mama en jou. Jullie kijken naar het vuurwerk vanuit jullie bed. Maar wel samen! We bellen, maar gezondheid toewensen kunnen we jou niet meer. Die is je door de kanker ontnomen. Wat we je wel toewensen is een zo lang mogelijk stabiel leven. Daar vestigen we onze hoop op, he pap!

Nieuwjaarsdag bellen we je via Skype als we ontbeten hebben met de kids. Langskomen om persoonlijk nieuwjaar te wensen kan. Het overgeven is gestopt. We besluiten meteen jouw goede moment te pakken. Hup, kids in badjassen in de auto, op weg naar jullie. Hilarisch! Dat was ook de bedoeling. Wij wilden solidair zijn met jou. En jij, jij zat gewoon aangekleed op de bank.

Afgelopen vrijdag bel ik je om samen te lunchen en langs mama te gaan. Jij blijft thuis. Nog niet in je hum. Donderdag met jesse naar het luxor theater in Rotterdam. Voor kerst kreeg hij dit uitje met jou naar Hans Klok. Die je ook graag zelf wilde zien. Jullie genieten! Hadden beiden verwacht er wel achter te komen hoe de truc werkt....maar helaas. De trucs zitten zo goed inelkaar. Als afsluiting naar perron 3. Ik denk dat opa daar graag naar toe wilde dus daarom koos ik daarvoor zei Jesse.

Ter afsluiting van de derde kuur kopen ons Naat en ik een pot met 700 witte blaadjes. Elke zegening van 2017 opschrijven en op de laatste dag van 2017 samen terugkijken op de zegeningen die jullie samen hadden het afgelopen jaar.

Pap, maak er met mama een geweldig jaar van. Je moet maar denken dat ieder jaar voor iedereen mooie en minder mooie dingen in petto heeft. Voor jou met een extra 'handicap' maar genoeg zegeningen om te tellen en van te genieten. Maak er iets van!

Love you

Bianca