Jij spookt door m'n hoofd - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca Poppelaars - WaarBenJij.nu Jij spookt door m'n hoofd - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca Poppelaars - WaarBenJij.nu

Jij spookt door m'n hoofd

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 Juni 2016 | Nederland, Tilburg

Lieve papa,

Vandaag een kop koffie bij ons Naat gedronken. Jij zat er nog toen ik aan kwam. Niet slecht en niet goed geslapen, zei je. Mama netjes weer naar het werk gebracht. Je voelt je goed geef je aan. Direct lekker golfen met Johan.

Ons Naat weet niet goed hoe ze zich voelt en hoe het d'r gaat. Conclusie is dat jij de hele dag door ons hoofd spookt. Zelfs bij het sporten vanochtend dwarrelen m'n gedachten af naar jou.

Vanmiddag lekker met Nyah naar de stad. Ze zei vorige week dat ze de broodjes filet daar zo lekker vindt. Dus zeg ik haar dat we in de stad een broodje eten. Gezellig effe winkelen met d'r. Nieuwe lange en korte broek en alvast wat schoolspullen voor het Reeshofcollege. Het begin is gemaakt.

Je hebt Joerie gebeld zei hij. "Leg het borreltje maar klaar!" Hij was gisteren om half zes thuis. Om mee te eten met jullie. Ook dat zegt genoeg.

Mama heeft het vandaag tegen Regina gezegd. En tegen Didi. Ook daar schrik. Meteen de vrije dag voor woensdag geregeld. Sollicitatiegesprek ging goed, nieuwe collega aangenomen. Mama vandaag genoeg afleiding gehad.

Ik krijg vandaag een kaartje van m'n man via de post... every day I love you more met hele lieve woorden. Erg zorgzaam is ie.

Ben nog steeds moe. Na een moeilijk moment met ons Naat is het voor de rest een rustige dag. Al weekend, nog een paar dagen te gaan. Na het eten een rondje wandelen samen. Heerlijk weer even samen de dag doornemen.

Morgen met mama lekker golfen.

Geniet ervan,
X