Jij hebt er echt zin in! En ik ook! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca Poppelaars - WaarBenJij.nu Jij hebt er echt zin in! En ik ook! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca Poppelaars - WaarBenJij.nu

Jij hebt er echt zin in! En ik ook!

Blijf op de hoogte en volg Bianca

23 April 2016 | Nederland, Tilburg

Lieve Nyah,

Vandaag vliegen we naar Kreta! Hoe stoer is dat! Gewoon met tweeën! Jouw groep 8 reis gaat beginnen.
Gisteravond ben je nog verwend met cadeautjes en lieve kaartjes. Dat vond jij zichtbaar fijn.

Beetje feest gisteren want je hebt je toelatingsbrief van het Reeshofcollege ontvangen. De taart is dan ook gehaald! Aangenomen in 1rc1c! Op die officiële bevestiging zat jij nog te wachten. Nu is hij binnen en na even een vervelend gevoel dat er geen vriendinnetje in de klas zit, slaat dit om in blijdschap als we je zeggen dat Jesse en Yara ook alleen gingen en het daarmee ook goed is gekomen. Zo, die spanning is ook niet meer nodig. Mondeling wist je het al vorige week woensdag. Via via had ik vernomen dat de juffen op de hoogte waren. Toen ik je de tip gaf te vragen of de juf misschien iets wist, kwam je meteen in actie. Met resultaat! Een zichtbaar opgelucht gezichtje van jou die woensdag.

Sowieso toch een spannende week met de eindtoets Route8. Je begon er vorige week vrijdag al over. Wanneer zou ik aan de beurt zijn? Nieuwe toetsmethode afgestemd op het niveau van het kind. Op maandag kom je thuis dat je stiekem op het briefje hebt gekeken bij de juf... Spannend? Helemaal niet......hmmm.
Nu begon je gisteren..... wanneer zullen we de uitslag krijgen mam? Ach kindje, maak je niet druk. De buit -je bent al aangenomen- is immers al binnen. Streber nr 3! Zit in de genen denk ik....

Het besef dat we samen iets leuks gaan doen, uitte jij vorige week zaterdag. Papa stond in de wc bij het paardrijden. Jij zag hem niet en jij liep toevallig langs met Karlijn. Toen ze zei: "Ga jij samen met je moeder paardrijden in Griekenland?" antwoordde jij hoorbaar enthousiast "Ja, gezellig he!" Papa was zichtbaar ook blij dat jij zo blij was. Nu de afgelopen twee dagen ben je steeds enthousiaster geworden. Daarvoor was je te druk met andere dingen. Gisteravond tijdens de koffer inpakken vraag je van alles en krijg ik tweemaal een spontane kus van je. Je hebt er echt zin in! Nou, ik ook hoor! Gewoon een weekje tijd voor jou alleen.

Gisteren onverwachts toch nog een drukke dag. Jouw verrassingspakketje staat klaar en dat ga je zo van papa krijgen. En als je terugkomt... nog een verrassing. Omdat we dat al zo lang beloofd hadden...

Ik ga genieten van jou! Nog even en dan ga ik je meer en meer loslaten. En dat de weg naar volwassenheid dan in een rap tempo gaat, dat weten we inmiddels. Dus deze contactmomenten zijn kostbaar en waardevol.

Opnieuw blessed,
Mama x

• 23 April 2016 - 10:58

Natalie:

Hey zus en Nyah,
    Heerlijk om te lezen. Geniet inderdaad van de bijzondere reis samen. Ben benieuwd naar al jullie belevenissen fijne en gezellige reis gewenst x

• 23 April 2016 - 14:08

Jeroen :

Geniet!! Jullie verdienen het!
    Knap hoor Nyah naar het rc! Een trotse Peetoom hier.

• 24 April 2016 - 08:17

Nicolle Smulders :

Geweldig om je verhalen weer te lezen !
    Dames geniet ervan
    Een geweldig land met een geweldig leuk programma met geweldige mensen , dat moet zeker goed komen
    Have fun lady's
    X
    Nicolle

• 25 April 2016 - 11:30

Oma:

Fijn he Nyah om nu echt te weten dat je aangenomen bent op je nieuwe school.
    En nu lekker genieten met Mama .